Używamy ciasteczek do zarządzania sesjami, w celu wyświetlania stron internetowych w spersonalizowanych ustawieniach oraz dostosowanych reklam i innych treści odzwierciedlających Twoje konkretne potrzeby i zainteresowania.
Używamy ciasteczek do zarządzania sesjami, w celu wyświetlania stron internetowych w spersonalizowanych ustawieniach oraz dostosowanych reklam i innych treści odzwierciedlających Twoje konkretne potrzeby i zainteresowania.
Formularz jazdy testowej został wysłany. Wkrótce dealer skontaktuję się z Tobą, aby ustalić szczegóły jazdy próbnej.
Błąd wysyłania formularza
WYBIERZ MODEL jest wymagane
ZAPROPONUJ TERMIN jest wymaganeZAPROPONUJ TERMIN jest wymagane
IMIĘ jest wymaganeIMIĘ jest wymagane
NAZWISKO jest wymaganeNAZWISKO jest wymagane
NUMER TELEFONU jest wymaganeNUMER TELEFONU jest wymagane
ADRES E-MAIL jest wymaganeADRES E-MAIL jest wymagane
*To pole jest wymagane
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Mazdy informacji handlowych dotyczących produktów i usług Mazdy, w tym zaproszeń na jazdy testowe, czy wydarzenia organizowane przez Mazdę na telekomunikacyjne urządzenia końcowe, z których korzystam:
Dowiedz się więcej
Ukryj
Kto jest administratorem podanych przez Pana/Panią danych
1. Wybrany przez Pana/Pania dealer Mazda („Dealer”) (tj. autoryzowany Dealer, ktorego dane kontaktowe znajduja sie w wykazie zamieszczonym na stronie Mazda https://www.mazda.pl/forms-v2/znajdz-swojego-dealeraaso/);
2. Mazda Motor Logistics Europe Naamloze Vennootschap (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) z siedzibą w Willebroek, Belgia, prowadząca działalność gospodarczą w Polsce w formie oddziału przedsiębiorcy zagranicznego – Mazda Motor Logistics Europe spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14B, 02-676 Warszawa („Mazda").
Każdy z tych podmiotów jest odrębnym administratorem.
W jakim celu przetwarzamy Pana/Pani dane?
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Dealera i Mazda:
1. w celu organizacji lub przeprowadzenia jazdy próbnej;
2. w celach marketingowych, w szczególności w celu przeprowadzenia badania satysfakcji, marketingu bezpośredniego towarów i usług Mazda, a w przypadku, gdy administratorem jest Dealer, również marketingu bezpośredniego towarów i usług Dealera.
Jakie prawa Panu/Pani przysługują?
W przypadkach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Czy ma Pan/Pani obowiązek podania danych?
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do organizacji i przeprowadzenia jazdy próbnej.
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych oraz o prawach, które Pani/Panu przysługują na podstawie przepisów o ochronie danych osobowych znajdują się na stronie Klauzula Informacyjna.
WYŚLIJ FORMULARZ
UMÓW SERWIS
Twój formularz został wysłany. Wkrótce dealer skontaktuje się z Tobą aby ustalić szczegóły.
Błąd wysyłania formularza
WYBIERZ MODEL jest wymagane
RODZAJ USŁUGI jest wymagane
IMIĘ jest wymaganeIMIĘ jest wymagane
NAZWISKO jest wymaganeNAZWISKO jest wymagane
NUMER TELEFONU jest wymaganeNUMER TELEFONU jest wymagane
ADRES E-MAIL jest wymaganeADRES E-MAIL jest wymagane
To pole jest wymagane
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od wybranego dealera Mazdy informacji handlowych dotyczących produktów i usług Dealera, w tym zaproszeń na jazdy testowe, czy wydarzenia organizowane przez Dealera na telekomunikacyjne urządzenia końcowe, z których korzystam:
Dowiedz się więcej
Ukryj
Kto jest administratorem podanych przez Pana/Panią danych?
Wybrany przez Pana/Pania dealer Mazda („Dealer”) (tj. autoryzowany Dealer, ktorego dane kontaktowe znajduja sie w wykazie zamieszczonym na stronie Mazda https://www.mazda.pl/forms-v2/znajdz-swojego-dealeraaso/)
W jakim celu przetwarzamy Pana/Pani dane?
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Dealera w celu odpowiedzi na otrzymane zapytanie oraz jeśli dotyczyło tego pytanie – również w celu marketingu towarów i usług Dealera lub dostawców części lub akcesoriów, w tym przekazywania informacji handlowych.
Jakie prawa Panu/Pani przysługują?
W przypadkach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Czy ma Pan/Pani obowiązek podania danych?
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do przekazania aktualnych informacji o modelu samochodu, którym jest Pani/Pan zainteresowana/y.
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych oraz o prawach, które Pani/Panu przysługują na podstawie przepisów o ochronie danych osobowych znajdują się na stronie Klauzula Informacyjna dotycząca formularzy
WYŚLIJ ZGŁOSZENIE
WYŚLIJ ZAPYTANIE
DOTYCZY OGŁOSZNIA:
Ogłoszenie numer:
Dziękujemy za wysłanie zapytania. Wkrótce skontaktujemy się z Tobą
Błąd przesyłania formularza
IMIĘ jest wymaganeIMIĘ jest wymagane
NAZWISKO jest wymaganeNAZWISKO jest wymagane
NUMER TELEFONU jest wymaganeNUMER TELEFONU jest wymagane
ADRES E-MAIL jest wymaganeADRES E-MAIL jest wymagane
TEMAT WIADOMOŚCI jest wymagane
*To pole jest wymagane
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od wybranego przeze mnie Dealera Mazdy informacji handlowych dotyczących produktów i usług Dealera, w tym zaproszeń na jazdy testowe, czy wydarzenia organizowane przez Dealera na telekomunikacyjne urządzenia końcowe, z których korzystam:
Dowiedz się więcej
Ukryj
Kto jest administratorem podanych przez Pana/Panią danych?
Wybrany przez Pana/Pania dealer Mazda („Dealer”) (tj. autoryzowany Dealer, ktorego dane kontaktowe znajduja sie w wykazie zamieszczonym na stronie Mazda https://www.mazda.pl/forms-v2/znajdz-swojego-dealeraaso/)
W jakim celu przetwarzamy Pana/Pani dane?
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Dealera w celu odpowiedzi na otrzymane zapytanie oraz jeśli dotyczyło tego pytanie – również w celu marketingu towarów i usług Dealera lub dostawców części lub akcesoriów, w tym przekazywania informacji handlowych.
Jakie prawa Panu/Pani przysługują?
W przypadkach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Czy ma Pan/Pani obowiązek podania danych?
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do przekazania aktualnych informacji o modelu samochodu, którym jest Pani/Pan zainteresowana/y.
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych oraz o prawach, które Pani/Panu przysługują na podstawie przepisów o ochronie danych osobowych znajdują się na stronie Klauzula Informacyjna dotycząca formularzy
WYŚLIJ
AUTORYZOWANY SERWIS MAZDA
ZAPRASZAMY DO AUTORYZOWANEJ STACJI OBSŁUGI
Staramy się zawsze zachowywać najwyższe standardy obsługi. Mamy nadzieję, że to docenisz.
Dlaczego warto serwisować samochód w Autoryzowanym Serwisie Mazdy? Ponieważ troszczymy się nie tylko o Twój samochód, ale także o Ciebie – naszego Klienta. Rozwiązujemy wszelkie wątpliwości i problemy, tak aby Twój samochód był ciągle jak nowy i gwarantował bezstresowe prowadzenie. Serwisowanie samochodu w Serwisie Mazdy to profesjonalne usługi w konkurencyjnych cenach. Dla Twojego auta oznacza to bezproblemową jazdę, niezawodność i bezpieczeństwo oraz korzystną wartość w momencie odsprzedaży.
Właściwe opony, dostosowane do aktualnego sezonu to gwarancja większego bezpieczeństwa na drodze oraz niższe koszty eksploatacji pojazdu. Odwiedź Autoryzowaną Stację Obsługi Mazda i pozwól aby nasi specjaliści zadbali o Twoją Mazdę przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa.
Zapraszamy do Autoryzowanej Stacji Obsługi Mazda na kompleksowe czyszczenie układu klimatyzacji. Czysta i sprawna klimatyzacja to komfortowe oraz zdrowe podróże dla Ciebie i Twoich bliskich. Umów się na wizytę w serwisie i oddychaj pełną piersią podczas każdej podróży.
Nasz mechanik omówi z Tobą usługę przed przystąpieniem do pracy, abyś czuł się komfortowo i znał cenę – łącznie z częściami, olejem, płynami eksploatacyjnymi i podatkiem VAT. Po wykonaniu usługi mechanik poinformuje Cię także o aspektach i elementach, które powinny być skontrolowane przy kolejnym serwisie.
SPECJALIŚCI I ORYGINALNE CZĘŚCI
Mechanicy Mazdy regularnie uczestniczą w szkoleniach na temat najnowszych technologii, aby zapewnić klientom profesjonalną, trafną diagnostykę i skuteczną naprawę. Inwestują także w specjalistyczne narzędzia i urządzenia diagnostyczne. W naszych serwisach korzystamy z oryginalnych części i akcesoriów, które montujemy zgodnie z zaleceniami producenta.
WYGODA I ELASTYCZNOŚĆ
• Zapewniamy indywidualne podejście, najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb • Wizytę w naszym serwisie umówisz w ciągu 3 dni roboczych – wskaż tylko dogodny dla Ciebie termin • Dla Twojej wygody historia przeglądów dostępna jest w elektronicznym rejestrze - w serwisach i aplikacji MyMazda
• Podczas każdego przeglądu sprawdzimy ponad 100 elementów Twojej Mazdy
• Zapewnimy ogólnoeuropejską gwarancję na części i akcesoria – 2 lata bez limitu kilometrów, w całej Europie
• Dzięki nawet 2-letniej ubezpieczeniowej gwarancji serwisowej, nie zaskoczą Cię koszty napraw Twojej Mazdy po zakończeniu gwarancji producenta
• Autoryzowany Serwis to pewność, że Twoją Mazdą zajmie się w pełni przeszkolony i wykfalifikowany personel • Korzystamy z wysokiej jakości oryginalnych części i podzespołów, idealnie dopasowanych do specyfiki Twojego samochodu • Po każdym przeglądzie myjemy i dezynfekujemy Twoją Mazdę, by była bezpieczna i lśniła jak nowa
Dostosujemy termin wizyty w ASO do Twoich planów, dzięki czemu unikniesz zbędnego oczekiwania. Podczas wizyty nasi specjaliści zajmą się Twoim samochodem, a Ty zrelaksujesz się w wygodnej strefie oczekiwania.